May 15
2009

Jian Bing (Chinese Breakfast Crepes)

in Uncategorized

Back in February I wrote about a savory crepe-like dish I had eaten in Beijing, China two years ago.
We didn’t know the name of the pancakes and after attempts to find a similar recipe on-line we were unsuccessful. We started buying and making cong yu bing, another type of Chinese pancake made with a dough instead of a batter (also very good, but a very different dish), to fill the void. After I shared a friend’s recipe for con you bing with you in February, someone left a comment saying that they had loved a dish like the one I had tasted in Beijing when they were studying abroad in Taiwan. Based on that comment I was able to do some more digging and I finally figured out what we had eaten in Beijing–jian bing! From what I’ve read jian bing is a very popular street food dish in China. You can get one wrapped around a large fried dough crisp (like a big wonton) or fried bread stick (like a churro, but not sweet), but the ones we ate were just topped with fried egg, green onions, and a spicy chili sauce. See how it’s done in China:

Based on my newfound knowledge I found a recipe and have already made jian bing twice this week–once for Squirrel and I, and once for my parents.
They are so quick and easy that I think we will be eating them a lot. And that spicy chili garlic paste that I wrote about on Wednesday? Yep, a little bit is perfect spread on jian bing. YUM.

Jian Bing (Chinese Breakfast Crepes)
Adapted from Angie’s Recipes
Makes approximately 8 medium-sized pancakes (or 4 large pancakes)

3/4 cup + 1 Tbsp. flour
2 Tbsp. semolina flour
1 cup water
4 eggs, lightly beaten (2 for batter, 2 for topping)
Salt
Chili sauce
Scallions, thinly sliced

1. Whisk together flour, 2 eggs, and water together until well-combined and lump free.
2. Spray a large skillet generously with cooking spray, or brush with a bit of vegetable oil, and heat over medium-low heat. Pour 3-4 tablespoons of batter onto the middle of the pan and tilt pan in a circular motion so that the batter coats the surface evenly and spreads out to make a thin crepe.
3. Pour some egg evenly over the crepe and then sprinkle with scallions and a pinch of salt. Cook the pancake for about 1 to 2 minutes, until the egg is set.
4. Flip the crepe, brush with chili sauce and cook for about 30 seconds, and then fold crepe into quarters and serve. Repeat process with remaining batter.

{ 35 comments… read them below or add one }

Frieda May 15, 2009 at 12:07 pm

Way cool! My husband is constantly making crepes…I’ll have to show him the video and see if he has tried this in Biejing…he just went there last Dec. Thanks!

Snakebit May 15, 2009 at 2:19 pm

Great stuff! Thanks for the recipe.

Bob May 15, 2009 at 2:40 pm

Holy crap, that looks so good. I’m copying this recipe down right now!

Fuji Mama May 15, 2009 at 2:44 pm

Bob– You always crap me up! Can’t wait to hear if you make some!

Hayley May 15, 2009 at 6:16 pm

ooooh my goodness! You don’t know how happy you’ve made me! THIS was a dish I loved even more than Dan Bing when I was in Taiwan!! I’d never seen them so BIG though, where I went they would roll them up in little cylinders then cut it into like 4 bite size pieces to eat with chopsticks! I’m definitely going to try this this weekend, I can’t wait to share a little bit of Taiwan with friends!

Mad Em May 15, 2009 at 10:45 pm

Those look so good… and there is so much you could smear on them (I’m thinking green chili).

K and S May 16, 2009 at 5:34 am

looks delicious!

Gera @ SweetsFoods May 16, 2009 at 11:05 pm

This looks divine…I usually eat crepes but you take it to another level… simply delicious!

HK Lam May 17, 2009 at 5:49 am

Surprise to see they have adopted the French method of cooking crepe, especially the griddle and the crepe spreading tool. Those commercial crepe griddle are very efficient and able to precisely set the right temperature. The crepe spreader is very foreign to the Chinese. Have a look at the French (Brittany) crepe cooking at http://ethnocooking.blogspot.com/search/label/buckwheat%20crepe

Christy May 18, 2009 at 2:42 pm

Those sound so good, better than the stuff I ate in Beijing! Thanks for sharing the recipe!

Leela May 18, 2009 at 3:05 pm

This looks delicious. Once you’ve mastered the crepe, you can play with many different fillings too. I like that.

I grew up eating the long churro-like fried dough which you mentioned. The Thai people have borrowed that from the Chinese and changed its appearance a little bit. Ours are shorter and come in pairs in the manner of the Siamese twins. I eat them dipped in sweetened condensed milk while pretending I’m eating raw carrot sticks to minimize the guilt. :)

Fuji Mama May 18, 2009 at 3:38 pm

Oh Leela, that sounds beyond good! Do you have a recipe? YUM!

Jen May 19, 2009 at 1:53 am

I don’t think I tell you enough how much I LOVE your blog! I really love the article at the beginning of each post to entice us, the great pics and how you follow up with the recipe. I really feel like I am flipping through a cookbook written by a favorite friend. :)
I am so jazzed by you, I just may put a plug in for ya over on my blog…
♥ Jen

Steph F. May 24, 2009 at 5:06 pm

Oh, how interesting! My Taiwanese mom makes a Sandra Lee-d up version of this with flour tortillas, egg and scallions. My brother and I love it with hoisin and chili paste. I had no idea it had an actual name or recipe.

Tom June 2, 2009 at 1:54 am

the flour they use in the authentic jian bing is a mixture of mung bean flour and millet flour, no baking sode or other rising agents. just the flours and water. these two flours give the pancake its springy consistency, isntead of being mushy like normal flour.

the crispy bit your husband had in his jian bing is called “bao cui”, which has a literal translation of “thin crispy”. basicly just like wonton wrappers except made with plain flour.

traditionally the toppings are as follows: Tian mian Jiang (its a sweet/savoury sauce used often with peking duck), chili paste, red pickled tofu juices, finely chopped spring onions, toasted sesame seeds and bao cui.

they spread the batter on a hot plate (which is on a very low heat), making a very thin pancake. then they break 1 or 2 eggs on top of the pancake when its ~80% cooked. they spread the eggs evenly around the pancake and then flip it so the egg may cook. while the egg cooks they brush on the various sauces and sprinkle on toppings. they then fold the pancake around the piece of bao cui so it forms a parcle with it inside.

there you have it, how to make jian bing from a guy who has worked on of the stalls before.

penny aka jeroxie October 2, 2009 at 1:23 am

I had this in Beijing and we eat it everyday when we were there. Lovely to have the recipe! mUst try this.

Divina Pe October 2, 2009 at 1:28 am

I can eat this anytime of the day.

alaya March 1, 2010 at 8:03 am

Does anyone knows how to make or what they put inside the Crepe? Not the sauce but that one long thing that is added in to make the crunchy taste!?

Fuji Mama (Rachael) April 12, 2010 at 3:49 pm

@alaya, Alaya– Check out the recipe here: http://angiesrecipes.blogspot.com/2008/03/jian-bing-guo-zi-pancake-rolled-with.html The crunchy part is called a guŏzi (果子) guŏzi (果子)(commonly called in Northern China) or Yau Char Kwai(used in Southern China) or fried dough stick.

Jo April 3, 2010 at 1:42 pm

We adored this in Beijing and have been attempting to recreate it! I think your recipe is what we needed, but there was a layer of crunch something inside the ones we ate… do you know what that was?

Fuji Mama (Rachael) April 12, 2010 at 3:50 pm

@Jo, Hi Jo– The crunchy part is called a guŏzi (果子) guŏzi (果子)(commonly called in Northern China) or Yau Char Kwai(used in Southern China) or fried dough stick. Check out the recipe here: http://angiesrecipes.blogspot.com/2008/03/jian-bing-guo-zi-pancake-rolled-with.html

Tina April 26, 2010 at 1:41 pm

Yum! My mom used to make this for me for breakfast. She always used thin tortillas to save time. I will definitely try this recipe! :)

Heidi Prasad December 10, 2010 at 1:21 pm

I lived in China twice and ate these almost daily. Years later back in the U.S. my husband (from India) and I were dreaming about street food in both China and India (equally fabulous). I lamented that I would never get a Jian Bing in this country. He encouraged I dig on the net. I never dreamed Id find the exact receipe with video too! The visual is so important, esp for those of us who are not great cooks to begin with. Thanks a million; Xie xie nin!

babafaye2004 March 26, 2011 at 12:13 am

looks good

HeatherChristo April 15, 2011 at 11:23 am

Oh my! I am so excited. I have spent quite a lot of time in China, and I have had many versions of these. How great to have a home recipe! Thanks!

Amy August 13, 2011 at 5:48 pm

Hi. I was reading your post about Jian Bing and I was wondering if you include the crunchy fried piece that they place inside the crepe. Ive seen them made like this in Bejing and Henan. I heard from another recipe that you can use fried wanton…. Do you know how to make this crunchy goodness?

Amy

Fuji Mama (Rachael) August 16, 2011 at 2:46 pm

@Amy, When I had them in Beijing the ones I had didn’t have the crunchy fried piece, though I would have loved to have tried it that way!

Lisa S December 13, 2011 at 7:40 pm

I still dream about these over 8 years after living outside of Beijing. I’m not much of a cook but this recipe with Tom’s further details might give me the boost to live another little dream again …

Jon April 11, 2012 at 7:59 pm

I seriously loved this dish too!!! I ate it for breakfast almost everyday when I was still studying in Beijing!!! T_T I miss it soooo much … I’ll try your recipe when I get the chance

starrii September 26, 2012 at 10:50 pm

It really is amazing how ignorant you are. Jian Bing has existed for a long, long time. They are not, as you suggest, merely a chinese ‘adaption’ of a foreign food.

starrii September 26, 2012 at 10:52 pm

Sorry my comment was not directed to the blogger, merely the reviewer that claims Jian Bing as an adaption of French crepe making.

Prisila C March 25, 2013 at 2:42 pm

Thank you for the recipe I lived for a little while at Beijin and I enjoyed the rice crepe but i didn´t know how to make it !!!

Stephanie Poulsen Kennelly October 28, 2013 at 7:20 am

Thank you Rachael for posting this. I’m excited to try it out. We have an almost 17 year old Chinese International Student from Xian living with us. I enjoy your recipes.

criminal case cheats June 15, 2014 at 8:22 pm

Wonderful beat ! I wish to apprentice at the
same time as you amend your website, how can i subscribe for
a weblog web site? The account helped me a applicable deal.
I were tiny bit acquainted of this your broadcast offered vivid
clear idea

spiderman October 17, 2014 at 4:50 pm

Ik heb zijn surfen online: meer dan drie uur vandaag , toch heb ik nooit gevonden een interessant artikel als de uwe .
Het is vrij moeite waard genoeg voor mij . In mijn ogen ,
als alle webmasters en bloggers die goede content zoals je deed , de internet zal veel meer zijn nuttiger dan ooit tevoren .
I kon niet weerstaan ​​ commentaar . Well geschreven! |
Ik zal meteen greep uw rss als ik kan niet te vinden uw email abonnement hyperlink of e-nieuwsbrief service.
Heeft u enig ? Gelieve allow begrijpen zodat I kon abonneren .
Bedankt. |
Het is gepaste tijd om wat plannen voor de toekomst te maken en het is het is tijd
om gelukkig te zijn . ik heb lees dit bericht en als ik
kon ik wilt raden u sommige interessante dingen of tips .

Misschien u kunnen schrijven naast artikelen in verband met dit artikel .
I wilt nog meer dingen over ! |
Het is de beste tijd om sommige plannen voor langere termijn en het is tijd om gelukkig te zijn .

Ik heb gelezen dit bericht en als ik kunnen Ik wil adviseer u paar aandacht trekken problemen of suggesties .
Misschien u zou schrijven volgende artikelen met betrekking tot met betrekking tot dit artikel .

I wilt leren nog meer problemen ongeveer it! |
Ik heb zijn surfen online groter dan 3 uur vandaag , maar I geenszins ontdekt aandachttrekkende artikel als de uwe .

Het is vrij waarde voldoende voor mij. Naar
mijn mening , web-eigenaren en bloggers gemaakt precies goed content je waarschijnlijk deed ,
net kan veel meer behulpzaam dan ooit tevoren . |
Ahaa , zijn goed discussie over geschrift hier dit website
, ik heb gelezen dat alles, dus nu me ook commentaar op deze plaats
. |
Ik weet zeker dat dit paragraaf heeft aangeraakt alle internet kijkers , zijn echt heel leuk
gezellig bericht op het opbouwen van nieuwe blog . |
Wow, dit Bericht wordt leuk , jongere zus analyseert dit soort dingen , zo ik ga laten weten haar .
! Bookmark , I love uw website ! |
Way cool! Sommige heel geldige punten! Ik waardeer je penning dit artikel en ook de rest van de site extreem echt goed.
Hoi , ik geloof dit is een uitstekende website .
Ik StumbledUpon it ;) Ik zal opnieuw opnieuw sinds ik bookmark werd het.

Geld en vrijheid is de grootste manier om
te veranderen , kan je rijk worden en blijven help andere mensen .
Woah ! Ik ben echt liefdevolle de template /
thema van deze blog . Het is simpel , maar effectief .
Vaak is het erg moeilijk stoere om dat ” perfecte balans ” tussen gebruiksvriendelijkheid
en visuele aantrekkingskracht . Ik moet zeggen dat je hebt fantastisch
werk met deze . ook , de blog laadt super snel
voor mij op Opera . Uitzonderlijke Blog ! |
Dit zijn echt enorme fantastische ideeën in over bloggen. factoren Hier
heb je enkele aangeraakt . Enigerlei wijze houden wrinting .
ik wat jullie neiging om ook omhoog . Dergelijke knap werk en rapportage !
Blijf op de fantastisch werkt jongens die ik heb opgenomen dat jullie blogroll
. |
Hey ! Iemand in mijn Myspace groep deelde deze site bij ons , dus
ik kwam neem een ​​kijkje . Ik ben zeker liefdevolle de
informatie . Ik ben bookmarking en zal tweeten aan mijn volgelingen! Wonderful blog en prachtig
ontwerp . |
ik echt leuk wat jullie neiging om ook omhoog .
Dit soort knap werk en dekking ! Blijf op de geweldig werkt jongens die ik heb toegevoegd dat jullie mijn eigen blogroll .
Howdy zou je het erg delen welke blog platform je werken met ?

Ik zoek om mijn eigen blog binnenkort te starten, maar
ik heb een taaie beslissen tussen BlogEngine /
Wordpress/B2evolution en Drupal . De reden dat ik vraag is omdat je ontwerp lijkt anders dan de meeste
blogs en ​​ik ben op zoek naar iets uniek . PS Excuses voor zijn off – topic ,
maar ik moest vragen ! |
Hey zou je het erg me te laten weten welke webhost u
gebruik te maken ? Ik heb uw blog geladen in 3 totaal verschillende webbrowsers en ik moet zeggen dat dit blog laadt een stuk sneller sneller dan de meeste .
Kunt u adviseer een goede hosting provider op een eerlijk prijs ?

Kudos , Ik waardeer het! |
ik echt graag als mensen elkaar komen en delen views
. Grote website , keep it up ! |
Dank u voor de goed writeup . Het was in feite een pretpark rekening
het. Kijk geavanceerde naar meer toegevoegd aangename van u!
By the way , hoe kan we communiceren ? |
Hi there wilde alleen maar om u een snelle heads-
up . De text in uw bericht lijken te draaien van het
scherm in Ie . Ik weet niet zeker of dit is een opmaak issue of iets te maken met internet browser browser compatibiliteit, maar ik dacht dat dacht ik post naar u te laten weten .

De layout kijk geweldig hoor ! Hoop dat je de nummer opgelost binnenkort.

Proost |
Dit is een onderwerp die in de buurt van mijn hart …
Veel dank ! Waar zijn uw contactgegevens hoewel? |
Het is heel eenvoudig om uit te vinden onderwerp op net ten opzichte van studieboeken , want ik vond dit artikel op deze website .
Heeft uw website hebben een contact pagina ?
Ik heb problemen lokaliseren maar , zou ik graag sturen u een e – mail .
Ik heb wat ideeën voor uw blog u misschien geïnteresseerd in het gehoor.
Hoe dan ook , grote blog en ik kijk uit naar het
verbeteren groeien in de tijd. |
Groeten ! Ik heb lezing blog enige tijd nu en eindelijk
de moed moed om verder te gaan en geven u een schreeuw van Austin Texas
! Enkel gewild vertellen keep up the fantastische werk
! |
Groeten uit Florida ! Ik ben vervelen tot tranen vervelen op het
werk dus ik besloot om controleren uw site op mijn iphone tijdens de lunchpauze
. I liefde de kennis u aanwezig hier en kan niet wachten om een kijkje
te nemen als ik thuiskom . Ik ben verrast snel je blog geladen op mijn mobiele telefoon ..
ik ben niet eens met behulp van WIFI , gewoon 3G ..
Anyways , uitstekend blog ! |
Haar zoals u lezen mijn gedachten ! U lijken te begrijpen veel over deze
, als jij schreef het boek gids in het of iets . ik voel dat
je gewoon kunnen met wat % te druk het bericht huis een beetje , in plaats van dat , dit is prachtig blog.
Een uitstekend lezen . ik zal zeker zeker terug . |
Ik bezocht verschillende webpagina’s maar echter de audio eigenschap voor audio songs bestaande op dit website is echt
uitstekende . |
Hello , ik lees je blog van tijd tot tijd en ik
zelf een soortgelijk en ik was gewoon benieuwd als je veel spam
reacties ? Zo ja, hoe denkt u voorkomen het, elke plugin of wat je maar kunt adviseer ?
Ik krijg zo veel de laatste tijd is me mad
dus elke hulp wordt zeer gewaardeerd . |
Groeten ! Zeer nuttig advies binnen deze bericht ! Het is de dat zal veranderingen de
belangrijkste de belangrijkste het grootste . Dank for
sharing! |
Ik ben helemaal liefde uw site .. Aangenaam kleuren en thema.

Wist u creëren deze geweldige site jezelf? Gelieve te antwoorden terug als ik proberen mijn eigen blog en graag te leren waar je deze kreeg van of precies wat de is vernoemd .
Proost ! |
Howdy ! Dit bericht kon niet worden geschreven beter !
Kijkend naar artikel doet me denken aan mijn vorige kamergenoot !
Hij voortdurend gehouden over dit. ik zeer zeker zal verstuur dit artikel hem .
Vrij zeker hij hebben een zeer goede lezen .
Ik waardeer het dat je voor delen! |
Wow ! Deze blog ziet er precies net als mijn oude!
Het is op een volledig anders onderwerp maar het heeft vrijwel hetzelfde layout en design. Superb
kleurkeuze ! |
Er is zeker veel te te weten komen over deze onderwerp .

ik echt leuk alle je hebt gemaakt . |
U hebt gemaakt goed punten daar. I gecontroleerd op het net om meer te leren over de kwestie en vond meeste mensen mee te gaan met uw
mening over deze site . |
What’s up , ik inloggen op je nieuwe dingen op een regelmatige basis .
Uw schrijven stijl geestig , it up ! |
I net kon niet vertrekken uw site voorafgaand aan suggereren dat ik eigenlijk hield de gebruikelijke info een individuele levering om je gasten ?
Is ga zijn terug continu te check-up op
nieuwe berichten |
Ik wil om u te bedanken voor deze geweldige te lezen !

I zeker genoten elk beetje het. Ik heb bewaard als favoriet om
te kijken naar nieuwe dingen die je posten …
Hi there , wilde alleen maar inspraak , ik genoten blog post .
Het was praktische . Keep on posting ! |
I laat een reactie telkens I vooral genieten een artikel
op een website of als ik iets naar bijdragen om het gesprek .

Meestal is het gevolg van de passion gecommuniceerd in het artikel
I gebladerd . En na artikel % BLOG_TITLE % . I was verplaatst enthousiast genoeg om bericht een gedachte ;-) I weet heb 2 vragen voor u als het allright .
Is het simpelweg mij of doe een paar van deze opmerkingen kijken alsof ze zijn achtergelaten door hersendood individuen ?
: – P En , als je wegschrijven on aanvullende sociale sites , ik zou graag follow u .
Zou u list iedereen van je sociale sites zoals je Facebook-pagina , Twitter-feed , of LinkedIn-
profiel ? |
Hi there , ik geniet van het lezen van door uw artikel . I wilden om in een kleine
toelichting om u te ondersteunen schrijven .

I altijd bracht mijn half uur om dit te lezen website ‘s berichten dagelijks
samen met een mok koffie. |
I altijd deze gemaild website na pagina aan al mijn friends , als als willen lezen dan contact zal ook.
Mijn coder probeert te overtuigen overtuigen mij om te verhuizen naar
net van PHP . . Ik heb altijd een hekel aan het
idee vanwege de kosten . Maar hij tryiong niettemin . Ik heb met behulp van WordPress op een aantal websites voor ongeveer een jaar en ben angstig over te schakelen naar een ander platform .
Ik heb gehoord uitstekend goede dingen over blogengine.net .
Is er een manier waarop ik kan import al mijn wordpress berichten in het?
Elke vorm van hulp zou zeer gewaardeerd!
Hello there ! Ik zou zweren dat ik geweest
om deze website vóór maar na doormaakt een paar van de
berichten ik besefte het is nieuw voor mij. Ongeacht , ik ben zeker
blij Ik ontdekte het en ik zal boek – markering het en regelmatig terug frequent !

Groot werk ! Dat is het type info die moet worden gedeeld rond de web
. Disgrace op de zoeken motoren voor niet meer opgemaakt bovenste !
Come on over en bezoek website . Bedankt = ) |
Heya Ik ben voor de eerste keer hier . I stuitte dit
forum en ik vind het echt handig & het hielp me veel .
Ik hoop iets terug te geven en hulp anderen zoals jij geholpen mij.

Hello there , Ik geloof uw website kunnen met internet browser compatibiliteit issues .

Wanneer ik kijk naar je blog in Safari , het ziet er prima echter,
wanneer opening in IE , het is enige overlapping kwesties .
ik alleen maar u voorzien van een snelle heads-up ! Daarnaast ,
grote blog ! |
Een persoon se assisteren te serieus te artikelen Ik zou staat .
Dat is de allereerste keer dat ik bezocht uw webpagina en tot nu ?

I verrast met de onderzoek u aan creëren Dit bijzondere publiceren buitengewone .
Groot proces ! |
Heya Ik ben voor de eerste keer hier . I gevonden dit forum en ik te vinden Het echt nuttig en het hielp me veel .

Ik hoop aan te bieden iets weer en hulp zoals u geholpen mij.

Goede dag ! Ik willen geven u een groot duimen omhoog voor de
groot info u hier op dit bericht. ik zal terugkeren naar uw website voor meer binnenkort.
I altijd gebruikt om studie bericht in kranten , maar nu als ik ben een gebruiker van web dus
vanaf nu gebruik ik net voor berichten , dankzij
web . |
Uw modus van veelzeggende het hele ding Bericht is echt gezellig , alle kunnen moeiteloos weten ,
Heel erg bedankt . |
Hi er , ik gevonden uw blog door middel van Google
tegelijk als zoeken naar gerelateerd onderwerp , website kreeg hier up, het ziet er schijnt goede .
ik heb bladwijzer in mijn google bookmarks.
Hi er , net werd bewust van weblog via Google , en gelegen dat het echt informatief.
ik ben ga kijk uit voor brussel . ik waarderen als je
blijven deze in toekomst . Veel andere mensen zal waarschijnlijk geprofiteerd van je schrijven. Cheers !

ik ben benieuwd wat bloggen platform u gebruik ? Ik hebben kleine security problemen met mijn laatste site en ik zou graag
iets meer vinden gevrijwaard . Heeft u oplossingen ? |
Ik ben extreem echt onder de indruk van uw schrijfvaardigheid en ook met de lay-out op uw blog .
Is dit een betaald thema of heb je wijzigen het zelf ? Hoe dan ook keep up the leuk uitstekende kwaliteit van het schrijven ,
het is zeldzaam om een ​​ mooie zie blog zoals deze dezer
dagen . |
Ik ben extreem indruk samen met uw schrijven capaciteiten als goed als met de formaat in je weblog .
Is dit onderwerp of heb je wijzigen het jezelf ? Anyway blijven de uitstekende kwaliteit schrijven, het is ongewoon om een great weblog zoals deze dezer dagen ..
Hello , Neat bericht . Er is een probleem samen met uw site in internet ontdekkingsreiziger , zou controleren dit?
IE nog is de marktplaats leider en een grote portie andere mensen zal voorbijgaan je prachtig schrijven vanwege
dit probleem. |
ik niet zeker waar u om uw informatie , maar grote onderwerp .
Ik moet wat tijd besteden aan het leren veel meer
of begrip meer . Bedankt voor fantastisch informatie Ik was op zoek naar deze informatie voor mijn missie .
Hi , ik denk dat ik je zag bezocht mijn website dus
kwam ik op ” terug te keren de gunst ” Ik ben .

proberen dingen te vinden om te verbeteren verbeteren mijn site ik veronderstel dat het ok om te gebruiken een paar van uw ideeën !
Hi , ik voel zaag u bezocht mijn blog zo i kwam naar terug de wilt ?
. ik probeert te vinden dingen naar versterken mijn website ik denk !
haar ok gebruiken een paar van uw ideeën ! |
Hallo er , net werd alert uw blog via Google , en vond dat het echt informatief.
Ik ben ga kijk uit voor brussel . Ik zal dankbaar als u deze in de toekomst
voortzetten. Veel mensen zullen worden geprofiteerd
van uw schrijven . Cheers ! |
ik ben nu niet bepaalde de plaats u om uw info , grote onderwerp .
I moeten besteden een tijdje leren veel meer of uitzoeken meer .

Thank you voor prachtig informatie ik vroeger op zoek naar
deze info voor mijn missie . |
Hello mijn vriend ! I wens zeggen dat deze bericht wordt verbazingwekkende , groot geschreven en bijna belangrijke info .
Ik zou als zien meer berichten als deze. |
hi , I love ! uw schrijven zeer veel ! deel in contact meer ongeveer artikel op AOL ?
Ik need specialist in deze spatie op te lossen mijn probleem
. Kan dat is u! zoek vooruit to peer u . |
ik ben echt genieten het thema / ontwerp van uw blog . Heb
je ooit in een internet browser problemen ? Een handvol bezoekers hebben geklaagd over mijn website niet actief correct
in Explorer , maar ziet er geweldig uit in Firefox
. Heeft u ideeën te helpen dit op te lossen kwestie
? |
Zeer goed informatie . Lucky me Onlangs vond ik uw website per ongeluk ( stumbleupon ) .
Ik heb bewaard als favoriet voor later ! |
Het is fantastische dat u gedachten uit deze artikel evenals
van onze argument gemaakt op dit moment . |
Als u verlangen te toename kennis gewoon houden een bezoek aan deze website en worden bijgewerkt
met de nieuwste nieuwste nieuws geplaatst hier . |
Wat is Going down ik ben nieuw op dit , ik struikelde over deze
ik heb ontdekt Het positief nuttig en het heeft geholpen geholpen me uit belastingen. Ik
hoop te bijdragen & help verschillende klanten net als
zijn geholpen mij. Grote job . |
Hoera , ​​dat is wat ik zoek voor , wat een gegevens !

bestaande hier op deze website , dankzij admin van deze web page .
Als u wens te nemen veel uit deze artikel dan moet je solliciteren dergelijke methoden uw won blog .
Het is een opmerkelijk bericht ten gunste van de internet bezoekers ; zij zullen te
voordeel van het Ik ben er zeker van . |
Ik heb gelezen aantal precies goed spul hier . Zeker waard bookmarking voor langskomen .

. . . .